Tündérmesék

Sokszor érzem úgy, hogy tündérmesében élek. Legalábbis szeretnék. Olyan vagyok, mint egy naiv királylány, akinek minden jó vagy rossz. Fehér vagy fekete. A világ azonban nem ilyen. De szeretnék hinni a jóban, a mesékben, abban, hogy az igazság győzedelmeskedik. Ez a blog a bennem élő gyermeknek szól.

Friss topikok

Archívum

Három kívánság

2008.12.31. 12:51 | fairyprincess | Szólj hozzá!

A lány csodálkozva nézte a tündért, aki előtte állt. Könnyes szemeit törölgette, hogy meggyőződhessen róla, hogy jól lát.


 

Jól látta. A csodálatosan szép női alak hozzá beszélt.
-Töröld le a könnyeidet. Olyan keservesen sírsz, hogy Tündérországig hallatszik a zokogásod. A kis tündérgyerekek nem tudnak aludni tőled. Ne bánkódj. Bármi is történt, biztosan jóra fordul a helyzeted. Fiatal vagy és nagyon szép.

-Az én bánatomon nem segít semmi. Nem tudom abbahagyni a kesergést. Nagyon fáj a szívem.

-Én megpróbálok segíteni rajtad. Teljesítem három kívánságod. De jól gondold meg, hogy mit kívánsz, hogy hasznodra válhasson.

-Ezen nem kell gondolkodnom sem. Szeretném, ha szeretne az, akit az életemnél is jobban szeretek...

-Ó, sajnálom, de ezt nem teljesíthetem. Nem tehetlek boldoggá, ha az más boldogságát veszélyezteti.

-De hiszen ő is boldog lenne. Mert szeretni akar engem, csak nem tud. Segíts neki ... és segíts nekem is.

-Nem tehetem, nem varázsolhatok szerelmet. A szerelem olyan, mint egy virág. Nem hajthat ki, ha nincs elvetve a mag. És itt nincs mag.

-De nemrég még volt. Virágzott is. Most miért nem lehet?

-Sosem nyíltak virágok, sosem égett a tűz. Csak te érezted azt. Ő nem akar téged. Nem segíthetek. De van három kívánságod. Ha akarod, az egyikkel kitörlöm őt a szívedből és az emlékeidből örökre.

-Nem! Azt nem akarom. Soha nem akarom őt elfelejteni.

-Akkor lássuk mit kívánnál?

-Az első kívánságom az, hogy a harmadik kívánságomat add Neki. Én már semmit nem tehetek a boldogságáért. Annyit tehetek, hogy kezébe adom a boldogság kulcsát. Hagy kívánjon, és nyissa ki az ajtót azzal a kulccsal.

-Rendben. És mi a második kívánságod?

-Szabadulni akarok a szenvedéstől, a fájdalomtól és a szerelem kínjaitól. És igen, az élettől is. Vedd el az életem. Gyorsan és fájdalommentesen. Mert rajtam már csak a halál segíthet...

-Ne kérdd ezt tőlem. Én szeretnélek boldognak látni.

-De nem fogsz. Kérlek, ne hagyd hogy tovább szenvedjek.

-Teljesítem a kívánságod, és a harmadikat, kérésed szerint kedvesednek adom át. Te pedig hű példája leszel annak, hogy a szerelem nem szép, nem jó, hanem kegyetlen. És hogy jobb óvakodni tőle. 

-Ó, nem! A szerelem gyönyörű. Fáj, de nem lehet élni enélkül a fájdalom nélkül. És ezért nem akarok élni én sem.

A tündér egyet legyintett a pálcájával és a lány tompa fájdalmat érzett a szíve helyén. Érezte, hogy a szívelassan megszűnik dobogni, majd holtan esett össze.

A tündér egy pillanattal később már a halott lány szerelme előtt állt. A fiú rémülten  nézte a varázslatos alakot.

-Teljesítem egy kívánságod halott kedvesed kérésére. Kívánj bármit, teljesül.

-Halott kedvesem? Én ezt nem értem...

-Az, akit te eldobtál. Aki inkább meghalt, mintsem nélküled tudott volna élni. És utolsó perceiben is a te boldogságodra gondolt. Hát kívánj olyat, ami boldoggá tesz.

A fiú szomorúan nézett maga elé, szemében könnyek csillogtak, és arcán a megbánás fájdalma tükröződött.

-Meghalt...-suttogta maga elé.

Majd kívánt. Azzal a kívánsággal, amit a lánytól örökölt feltámasztotta a lányt, aki mit sem értett az egészből. Azt hitte minden jó lesz, és a fiú újra megajándékozza a szerelem boldogságával. De nem így lett. Minden ugyanúgy ment tovább és a lánynak együtt kellett élnie a fájdalommal, miközben a fiú úgy érezte, hogy tisztára mosta bűntől szennyes lelkét.

Pedig a fájdalom, amit okozott sosem múlhat el...és mindig a bűn terhe fogja nyomni lelkét.

A bejegyzés trackback címe:

https://littlemermaid.blog.hu/api/trackback/id/tr54850183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása